میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

خیریتی داشت....

1392/8/30 16:50
251 بازدید
اشتراک گذاری

از قبل کلی برنامه ریزی کرده بودم واسه امروز...کلی جا ردیف کردم که برم و کارهای عقب مونده رو انجام بدم.... اولیش تعیین پزشک خانواده بود که میخواستم  یه آزمایش خون مفصل برام بنویسه تا از کمبودهای قطعی بدنم مثل آهن مطلع بشم و نشون دکتر زنان بدم و یه مقدماتی واسه اومدن تربچه کرده باشم خلاصه صبح بعد از نماز کارهای خونه رو انجام دادم و صبحانه رو آماده کردم که همسری بخوره و منم که ناشتا برم... یه کم دیر شد من برای همسری لقمه گرفتم و اون هم برای من تا زودتر آماده شم و باهاش تا یه جایی برم.... موقع آماده شدن هرچی گشتم دفترچه بیمه مو پیدا نکردم کل خونه رو کن فیکون کردم همه کیفهامو گشتم و آخرش کلا اینجوری بودم.........

کلافهکلافهکلافه

انگار هیچی.....تازه وقت دکتر زنانم هم به هم خورد... حال بدیه ولی قطعا یه حکمتی توش بوده حالاباید به جاش یه روز برم عکس بگیرم تا برم دفترچه مجدد بگیرم...چون عکس هم ندارم... اینجور وقتاست که به قول خودم باید بگم قیافه ام چه شکلیه سوالمتفکر.... و به قول همسری : خیلی خوشکله...و حرص بیشتر منآخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ما (من و گاهی بابا)
7 شهریور 91 11:26
چه موقعیت سختی ! من اینجور مواقع خیلی کلافه میشم.
ساره
7 شهریور 91 12:14
من همش فکر می کردم این عکسی که گذاشتید اول وبتون پسمل خودتونه
اما الان فهمیدم می خواید مامان بشید تازه
درسته؟
بسلامتی


سلام عزیزم نه ما که نی نی نداریم،تازه بطور جدی بهش فکر کردیم... سلامت باشید... دعا کنید نی نیمون اینقدر معصوم و خوشکل و صالح باشه...
بابای امیرحسین
7 شهریور 91 12:36
این طور وقتها اعصاب آدم قد خیارو گوجه سالاد شیرازی ریز ریز میشه!(خواستم بگم سیب زمینی قیمه دیدم کمه!!)
اگه از عکس های قبلی بدین براتون اسکن و چاپ کنن فکر کنم زودتر به نتیجه برسین.
راستی خیلی رو بیمه حساب نکنین. اولین آزمایش مامان امیرحسین با بیمه 140تومان شد که تکمیلی هم 100 تومان بیشتر نداد!!


وااااااقعااااا؟؟؟؟
مامان میثم وفاطمه
8 شهریور 91 23:37
عزیزم اگر هر چیزی رو که بر میداری سر جاش بذاری دچار مشکل نمیشی از خداوند میخواهم که به شما فرزندی صالح وسالم عطا بفرماید