میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است

1392/8/30 16:55
351 بازدید
اشتراک گذاری

باسنگ فرشهای حرم حرف میزنم

اینجا چقدرسنگ صبور سفید هست

دل را به دست پنجره فولاد میدهم

اینجابرای هر دل بسته کلید هیت

من ازکبوتران حرم هم شنیده ام

فرصت برای بال اگر می پرید،هست..........

مثل اینکه امسال آقای کریم و مهربان، مرا برای جشن تولدش طلبیده است...

کبوترانه میروم، باشد که دعاگویتان باشم......

صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا ع..یا امام الرئوف....

بیادهمه ی دوستانم خواهم بود......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی امیرحسین
5 مهر 91 20:12
دیدی گفتیم خیری توش بوده
بالاخره رفتنی شدی
مارو یادت نره ها
امیرحسین را حتما یاد کن
البته می دونم به یادمون هستی!
منتظریم
برگشتی به ما سر بزن


معلومه که یادم نمیره.. قربون محبتت عزیزم..
ما (من و گاهی بابا)
9 مهر 91 11:07
عیدی چی گرفتی از مولا ؟
مطلع عشق
9 مهر 91 13:43
سلام به مامام دردانه انشاءالله که خوبید، زیارتتون هم مقبول، خوش به حالتون، خیلی دوست داشتم روز تولد اونجا میبودم اما آقا خیلی رئوفن آخه ما رو 2 ساله که روز زیارتی مخصوص میطلبن (انشاءالله امسال هم) بلاخره ما وبلاگمون رو راه انداختیم،من همون مامان آینده هستم که چله ها رو خواسته بودم خوشحال میشیم که برا افتتاح تشریف بیارید قدمتون بر چشم
امیرحسین
13 مهر 91 21:48
سلام خاله زیالت قبول اومدی بیا ببین من چقده بزرگ شدم
ما (من و گاهی بابا)
14 مهر 91 0:13
جای ما خالی
خدا کنه به یادم باشی

مگه میشه به یاد شما نباشم؟؟ شما که حق همسایگی دیوار به دیوار دارید...
مامان ِ هدی
16 مهر 91 15:18
سلام عزیزم:
ممنون از یادآوریت خانم گل...
کلی به این اشتباهم خندیدم.
نظرتو تایید نمی کنم تا سه نشه...
دوستت دارم

سلام خانومی...قابلی نداشت...
پیش میاد دیگه...
قربون محبتت..منم دوست دارم..
حورا
17 مهر 91 4:42
ای کاش زودتر این پست رو دیده بودم.


من برای همه ی دوستانی که لینک هستن ویژه دعا کردم تا چه قبول افتد...
شما هم نیز...