میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

دلم برای تو تنگ است...اما....

1392/8/30 16:49
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه عزیزم.امروز یکشنبه٢٥تیر سال ٩١ به وقت دنیاست... شنبه ی هفته قبل یعنی در تاریخ١٧/٤/١٣٩١ من با اولین اشاره های بابابی در مورد اومدن تو بطور جدی و اینکه برای اولین بار ذوق شمارو کرد,رفتم و چندتا لباس کوچولوی خوشکل و مامانی برای بقول بابای مهربونت جیجر بابا خریدم که بعدا عکساشو میذارم.... الهی قربونت برم که هنوز نیومده بابایی اینقدر ذوقت میکنه عشق من...

دیگه یواش یواش داریم به اومدنت فکر میکنم...وااای که چقدر کار داریم.... خدایا خودت کمکون کن آمادگی لازم و پیدا کنیم تا لیاقت داشتن یه فرزند سالم و صالح داشته باشیم...هرچند که ما امیدمون به لطف و کرم شماست...تاحالا به ما نگاه نکردی و نعمت دادی اگر جز این بود که وای به روزگارمون...

 بعدنوشت : این مطلب مدتی هست اینجا خاک خورده, چند روزی سرم خیلی شلوغ بود آزمون تعیین سطح بچه های استان و شروع ماه مبارک و .... خلاصه یه عذر خواهی بابت دیرکرد...مامانی امسال حالم اصلا خوب نیست...زیاد از حد ضعف میکنم و حال هیچ کاری و ندارم ....برامون دعا کن فرشته آسمونی....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

در انتظار مهدی یار
4 مرداد 91 0:58
سلام.چقدر اسم وبتون خوشگله...حالا کدام دردانه..دردانه زیارت عاشورا؟امام حسین؟ الهی زیر سایه حضرت علی سالم باشه کوچولوتون....
بابای امیرحسین
5 مرداد 91 1:13
سلام ماه رمضون مبارک طاعات قبول اونقدر اومدیم و وبلاگتون خاک گرفته بود که گفتیم تعطیلش کردین. به قول مامان بزرگ امیرحسین وقتی من ورقه تصحیح می کنم میگه همه رو قبول کن برن. شما هم همه رو قبول کن برن سرت خلوت شه
بابای امیرحسین
5 مرداد 91 1:15
ضمنا لباسای نی نی تونم مبارک باشه. عکساشو بذارین ماهم ذوق کنیم... خوبه اشاره بوده شما اینقدر رفتی لباس خریدی. خودش بیاد که احتمالا باید بوتیک بزنین!!/البته من خودم قبل ازدواج یه سری چیز واسه نی نیم خریده بودم!!!
مامان فری
5 مرداد 91 12:22
الهی قربونت بشم انشالله زود زود نی نیت بیاد تو بغلت
خاله منوچ
8 شهریور 91 6:16
اینجا چورو همش فک و فامیلای بچه هسن؟
نمدونم بابای سینا... مامان امید... زنمو خاله خواهرم بابای ازیتا و خاله منوچ....


به به سلام خاله جان منوچ... منوچ جان خوب هستن؟؟؟ ماشالله چه بزرگ شدن؟ قدم رنجه کردین تشریف آوردین به کلبه حقیرانه ما....سرافراز شدیما....





انتظار نداشتید که خود بچه باشه که....
آسمونی
8 شهریور 91 7:58
من از طرف خاله منوچ از همگی عذرخواهی میکنم...ایشون با ما شوخی دارن...
مامان نفس طلایی
31 تیر 92 3:14
الان حسین جان شما بدنیا امده و من داشتم این پست رو که مال پارسال همین موقع ها بود رو می خوندم ... الحمدلله علی جمیع نعمائه ... ما رو هم خیلی دعا کن مخصوصا موقع شیر دادنش