میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

ما برگشتیم...

1392/8/30 16:56
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان عزیزم

چند روزی هست به وطن برگشتیم... به شدت به یاد و دعاگوی همه ی دوستان خصوصا امیرحسین و بابا و  مامان عزیزش، دوست عزیز همشهری ام و شاهده جون و همه ی دوستانی که لینک هستن، بودم...

در حرم امام مهربونم امام رضا ع کنار حضرت معصومه س  جمکران و .... همه جا دعاگوتون بودم.....

سر فرصت خاطرات سفر رو مینویسم، از همه ی خواهرای عزیزم  که تو این مدت سر زدن  خیلی ممنونم....

چند روزیه حالم خوب نیست،با امتحانی جدید مواجه ام...نوبت شماست برام دعا کنید...

شاید چند روزی نتونم بروز باشم،منو ببخشید..... توی چله زیارت عاشوراتونم منو دعا کنید...

دوستون دارمقلب

راستی یادم رفت بگم خیلی دلم برا همتون تنگ شده بود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ِ هدی
17 مهر 91 14:49
سلام:
زیارتا قبول...
انشالله حاجت روا بشی خانم گل

سلام عزیزم ممنون به همچنین....
ایشالا به زودی زود روزی شما بشه..


lمامان میثم وفاطمه
17 مهر 91 21:53
سلام زیارت قبول انشاالله هر چه زودتر حالت بهتر شه


سلام عزیزم ممنون به دعای شما..
ما (من و گاهی بابا)
18 مهر 91 13:03
امیدوارم به یاد منم بوده باشی ! عزیزم من دیگه نمتونم پست های رمزدار رو بخونم ! مگر اینکه هر دفعه بهم رمز بدی !! آخه به لطف بلاگفا مجبورم هر بار نظرات خصوصی رو پاک کنم و اینجوریه که هر بار رمز رو از دست میدم...


مگه میشه به یاد همشهری ام نبوده باشم؟؟؟
چشم پست های دیگه رو خصوصی هردفعه برات میذارم..
مامی امیرحسین
20 مهر 91 23:22
سلام عزیزم
رسیدن بخیر
خیلی ممنون که به یاد ما بودی
خیلی خوشحالمون کردی
ممنون ازت


سلام عزیز دلم... ممنون...جاتون خالی بود.. انشاالله به زودی روزی شما...