میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

مرا هزار امید است و هر هزار تویی...

1392/8/30 16:51
280 بازدید
اشتراک گذاری

چند مدت پیش بعد ازکلی وقت که دست به قلم نبرده بودم یکی از دوستان ازم خواست برای صفحه آخر نشریه ای که میخواستن تو سفر مشهد به بچه ها بدن، چند بیتی شعر بگم....آخه همونطور که تو پست قبلی گفتم تو دوران دبیرستان برای کارامون گاهی دست به قلم میبردم و یه چیزایی مینوشتم که بیشتر نثر بود..اما شعر کمتر ....بیشتر برای خلوت خودم میگفتم.... منم به عشق امام رضا ع یه چند بیت نوشتم...

حالا خوشحال میشم  بعد از خوندنش نظرتون و بگید.....خجالت

آقا قرار دلم باشما به یادم هست

آن شب حرم رو به ضریح طلایتان

اصلا مگر آقا پاک میشود ز دلم

حال و هوای گنبد و صحن و سرایتان

با خادمان شما خو گرفته ام

قربان رئفت و مهر و صفایتان

دارد زمان وداع میرسد فرا

من قول داده ام که بمیرم به پایتان

با کوله بار غم و سینه پر ز درد

سوی دیار خود روانه شدم با دعایتان

....

.

.

شاید ادامه داشته باشد....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سرباز کوچولو
16 شهریور 91 0:03
به به!! حقا بچه شیرازی با این طبع شعر قشنگت...


ممنون، خجالتم میدین...
مامی امیرحسین
16 شهریور 91 0:44
سلام
هزینه اش یک میلیون و صد شده تو سایتش واسه ما که دانشجو هستیم زیاده ولی شاید اگه کلی نگاه کنی بصرفه تمام جزییات هست
www.rsct.ir/
اگه بازم موردی بود در خدمتیم


ممنون از محبتت..