میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

معرفی کتاب خانواده 1

1391/8/22 13:48
347 بازدید
اشتراک گذاری

 

گرچه تصمیم فرزندآوری موضوعی است که میان افراد، جوامع و فرهنگ‌های مختلف، متفاوت است اما می‌توان با توجه به شرایط بسترهای لازم عوامل ویژه‌ای را درنظر گرفت که زوجین با توجه به آن بتوانند وضعیت مطلوب و متعادل را برای اقدام به فرزندآوری بشناسند و برای رسیدن به آن تلاش کنند.

در حالی که بعضی زوجین با حساسیت‌های زیاده از حد خود را تا مدت‌ها یا حتی برای همیشه از داشتن فرزند محروم می‌سازند، بعضی دیگر بدون هیچ اندیشه‌ی برنامه‌ریزی قبلی به این امر اقدام می‌کنند . این کتاب با فصل هایی نظیر زمان و زمینه‌های لازم برای تولد فرزند، باورهای بازدارنده‌، انگیزه‌های نادرست برای تولد و .... می‌تواند به زوجین برای اتخاذ تصمیمی شایسته و به هنگام مدد رساند.

گزیده‌ای از متن کتاب:
تحقیقات نشان می‌دهد که زمان مناسب برای فرزندآوری، حداقل یک سال پس از شروع زندگی مشترک است و زوج‌هایی که پس از تشکیل زندگی مشترک فوراً تصمیم به فرزندآوری می‌گیرند، از رضایت‌مندی زناشویی کمتری برخوردارند. از طرفی با افزایش سن پدر و مادر به خصوص پس از سی‌سالگی احتمال تولد فرزندان مشکل‌دار بیشتر می‌شود....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ما (من و گاهی بابا)
30 شهریور 91 11:36
این سری کتابها خیلی عالین ، من تقریبا سری کاملی شو دارم و خیلی به دردم خوردن ، مخصوصا راهنمایی های دوران آغازین زندگیش.

ولی این یکی رو ندیده بودم ممنون که معرفیش کردی


آره عزیزم فکر کنم سری جدیدن...بازم میام میذارم...قابل شما رو نداشت... خوبیشون اینه که جمع و جور و جامع هستن...