میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

حکایتی ظریف....

1392/8/30 17:08
295 بازدید
اشتراک گذاری

ام فضل دایه امام حسین ع میگوید:

روزی رسول اکرم ص حسین را از من گرفت و در آغوش کشید، کودک لیاس پیغمبر را تر کرد،من طفل را چنان بشدت از پیامبر جدا کردم که گریان شد.

حضرت به من فرمود: ام فضل!!

آرام، لباس مرا آب تطهیر میکند ولی چه چیز میتواند غبار کدورت و رنجش را از قلب فرزندم حسین برطرف کند؟؟!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥ مامان آینده ♥
22 دی 91 14:09
چه حکایت قشنگی.... فدای پیامبر مهربونم بشم من که اینهمه به نکاتی که در مورد کودکان باید رعایت کرد اهمیت میدادن...
علامه كوچولو
25 دی 91 7:40
سلام رسيدن بخير!نيني چطورن؟
بارها به اين داستان فكر كرده م... ولي امروز برايم محسوستر از هميشه است وقتي كودكم خانه تكاني ميكند ميگم بيخيال اينها رفع شدنيه اما اثر بدي كه ناشي از جيغ و داد و فرياد و عصبانيت منه هرگز پاك نميشه


سلام ممنون..
آره واقعا..
مامان( فاطمه، گل بابا)
11 اسفند 91 23:36
زیبا بود