میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

امسال میسوزم.....

1392/8/30 17:07
354 بازدید
اشتراک گذاری

لیلاتر از لیلایی ای مادر زیبایی زهرای من

گر بروی میمیرم از تنهایی زهرای من

ای گل ز بلبل جان او بیعانه داری

رفته ز یادت شمع من پروانه داری

بال شکسته خوب نیست بهر پریدن

از این گذشته جوجه اندر لانه داری

بین التماس این مرد مظلوم مرو

 محسن که رفته تو دیگه خانوم مرو

گر سیری از من رحمی نما بر زینبت

تو رو به اشک این طفل معصوم مرو

مرو تا خجل ز پیغمبر نشم

مرو تا دوباره بی سپر نشم

اینقدر زل نزن به گهواره محسن

خدا خواست دوباره من پدر نشم..........

.

.

.

وقتی یک جنین  6 ماهه مثل ماهی با هر تکان اش قنج به دلت می اندازد، فاطمیه آن سال آتش میگیری، میسوزی... جان میدهی........آب میشوی....

.

گر حرمتت شکسته،شیرازه ات گسسته شرمنده ام

بذار به پای اون دو دست بسته شرمنده ام

حرف و حدیث رفتنت شدت گرفته

هنوز نرفتی خونه رو غربت گرفته

صدات بریده بریده است میدونم از چیست

نمیدونم حسن چرا لکنت گرفته؟؟؟

تو شادیهامون جایی برا غم نبود

اون روزا که علی نامحرم نبود

همون روزا که فاصله پلک تو برای دیدنم اینقدر کم نبود

چی شده؟ چرا نمیگی به علی؟!

جوابات کوتاهه یا خیر یا بلیب

اون روزا منتظرم بودی بیام

این روزا فقط به فکر اجلی.......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تسنيم سادات
22 فروردین 92 22:30
تسليت باد ايام سوگوارى و شهادت بانوى دوعالم حضرت زهراى مرضيه (س) ... التماس دعا
ما(من و گاهی بابا)
23 فروردین 92 1:35
مامان صدرا
24 فروردین 92 8:39
خانومی توی این ایام دلت که شکست با دردانه برای ما هم دعا کنید خیلی دلمون یه نی نی مولایی میخواد