میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

زاده ی اول محرم ام

1392/8/30 17:15
346 بازدید
اشتراک گذاری

اهل عالم من از نسل غم ام

تا ابد مست صاحب علم ام

شور ثاراللهی دارم چون

زاده ی اول محرم ام.....

زاده ی اول محرم ام ....

یکی از بزرگترین افتخاراتم در این گوشه ی هستی اینست که مادرم مرا با عشق حسین ع در اول محرم بدنیا آورد.... باشد که سرباز خوبی باشم همچنین امانتدار خوبی باشم و این عشق را با تمام وجود به دردانه ام منتقل کنم.....

بانو رباب مرا دعااااااااااااااااااااا کن..... قربان دل داغدارت خانوم... آنچنان صفای قلب و اشکی از خدا برایمان بخواه تا بتوانیم حق را ادا کنیم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مطلع عشق
25 آبان 91 19:43
سلام عزیزم.......
این افتخار تولد برای شما ونسلتون پر خیر و برکت باشه انشاءالله........
( هر که به من میرسد بوی قفس میدهد
جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا یا حسین)
توی این ایام خییییییییلی التماس دعا دارم....
در کنار دردانه تان برای میوه ی دل ما هم دعا بفرمایید.....


چه دعای قشنگی عزیزم خیلی بدلم نشست.. محتاج بدعاییم... چشم حتما....
مامان تسنیم سادات
27 آبان 91 11:52
السلام علیک یا ابا عبدالله ...
التماس دعا


محتاجیم بدعا... نمیدونم چرا اما یکی از همین شبها موقع دعا شما به اسم اومدین تو ذهنم حاجت روا بشین انشاالله..