میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

کربلای این روزها

1392/8/30 17:14
627 بازدید
اشتراک گذاری

...ديگرسلاح سرد سخن کارساز نيست...

 حرامیان هنوز محرم نیامده، از کشته، پشته ساختند و دگر بار دشنه اغیار، خون یار را برزمین ریخت تا برهمگان معلوم شود که وقتی از عاشورا سخن می گویی، از تاریخ حرف نمی زنی و وقتی حدیث کربلا می گویی ،از جغرافیا حکایت نمی کنی. خوش روایتی است ؛"کل یوم عاشورا ،کل ارض کربلا"یعنی که حسین ،قصه امروز و دیروز نیست و در ورای غصه امروز نیز، همچنان حسین را باید جست .قبیله عشق جز حسین قبله نمی شناسد.قبله اوست.کعبه یک سنگ نشانی است که ره گم نشود. مبادا آنقدر سرگرم طواف برگرد خانه خدا شوی که ندای خدای خانه را نشنوی.گاه حج را نیز باید نیمه کاره رها کرد و رهسپار قافله شد.محرمان محرم ،جز این تقدیر ندارند.دیری است که ما مخاطب حسینیم.

گویی "روز واقعه"هنوز به غروب نرسیده است و بین الحرمین ،همچنان جولانگاه حرامیان است. حرامیانی که هنوز هم از شریح قاضی فتوا می گیرند تا خدای نکرده در ریختن خون اصحاب حق ،به مشکل شرعی بر نخورند.حسین را خارجی نامیدن ،محتاج فتوای مفتیان است .آری ، درست است!!!به اسم دین ،بهتر می توان سر دین را برید. "مذهب علیه مذهب "راحت تر جواب می دهد. با امضای سران عرب ،آسان تر می توان غزه را به خاک و خون کشید. نه ، تا شریح قاضی نباشد ،از حرمله ها کاری ساخته نیست،صهیونیست ها نیز جز با چراغ سبز اخلاف شریح ،قادر به راه اندازی حمام خون در غزه نبودند".مذهب علیه مذهب". بگذار زنان و کودکان فلسطینی قطعه قطعه شوند اما "آل شریح" _آل سعود خودمان_ نه نمازشان قضا شود و نه حج شان تعطیل!!!
بگذار دردانه های دین خدا را بازهم خارجی بخوانند.بگذار برای غریب کردن حسین امان نامه ها باز جولان دهند، بگذار شیرخوارگان تشنه بمیرند؛بگذار حلقه محاصره تنگ تر شود.
سرحسنی مبارک بسلامت!!! نمازت قبول ملک عبدالله.
راستی حروف را چه خوب از مخرج ادا می کنی.تا تو "ولاالضالین" را بکشی ،صهیونیست ها کار جوانان فلسطینی را یکسره می کنند. تقبل الله یا شیخ !!!

دگر به منطق منسوخ مرگ می خندم***مگر به شیوه دیگرمرا مجاب کنید
بلاغت غم من انتشار خواهد یافت***اگر که متن سکوت مرا کتاب کنید

.....................................................

برگرفته از وبلاگ ده منزل  http://www.dahmanzel.blogfa.com  

افسران - گزارش آب و هوای این روزهای غزه ! ...  حتما ببینید !! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)