میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

تورو خدا التماس دعا..

1392/8/30 16:59
359 بازدید
اشتراک گذاری

به هر کسی که این صفحه رو باز میکنه و میخونه

 

التماس میکنم دعا کنید...

 

التماس میکنم به حق این روز برا پسر برادرم دعا کنید،

 

برا طفل 8 ماهه ای که تو بیمارستانه و دکتر گفته عفونت وارد خونش شده..

 

تورو خدا دعاااااااااااااا کنید..

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

لطف میکنید اگر یه حمد به نیت شفاش بخونید...

 

 

عکس ١ ماهگی عزیز عمه... خدایا به حق عمه زینب ع.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ღمامان على اكبرღ
15 مهر 92 7:05
دیدم که در عرش شور و شوق برپاست
برپاگر این بزم شرف ذات خداست
گفتم به خرد چه اتفاق افتاده
گفتا که عروسی علی و زهراست
سالروز ازدواج علی(علیه السلام) و فاطمه (سلام الله علیها)مبارک باد
**********************
انشاالله به برکت وجود حضرت علی و حضرت فاطمه پسر برادرتون خوب میشه.
ما هم براش دعا میکنیم.


انشالله..
ما(من و گاهی بابا)
15 مهر 92 10:40
ناراحت شدم...
میخونم


لطف میکنی..
انشالله همه بچه ها همیشه سلامت باشن..
مامان طهورا
15 مهر 92 11:00
سلام
چی شده غزیزم؟

خیلی نگران شدم. آخه عفونت چطور وارد شده؟

من دعا میکنم

مارو بیخبر نذار..


سلام عزیزم..
ظاهرا مننژیت هست..همچنان التماس دعا..
مامان نفس طلایی
19 مهر 92 0:32
عزیزم دلم ریخت ... انشالله خدا شفای عاجل و کامل بده ... حمد خونده شد


ممنون از لطفت..انشاالله..
طاهره سادات
25 مهر 92 12:23
کاملا حستونو درک میکنم... بچه ی خواهر منم 2 هفته ست تو دستگاست...
روز عرفه حسابی بیادکوچولو بودم.
انشالله خدا به همه شون عافیت بده...


ممنون از محبتت..
انشالله..
مامان نفس طلایی
12 آبان 92 21:59
چه طوره حالش؟
آسمونی*مامان حسین جان*
پاسخ
بدعای دوستان و لطف خدا بهتره الحمدلله... الان نمیشه فهمید که آیا خدای نکرده عفونت رو قسمتی از رشدش تاثیر گذاشته یا نه؟؟؟ خدا دوباره بهمون برگردوندش.. ممونوم عزیزم از محبتت..