میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

لطفا منو راهنمایی کنید...

1392/2/6 11:31
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانای مهربون و با تجربه......

خوبین؟ میلاد بهانه ی هستی،مادر همه عالم حضرت فاطمه الزهرا س و روز همه تون و پیشاپیش یه عالمه تبریک میگمتشویقتشویق

ما هم خوبیم و درگیر خریدای پسملی هستیم....بله پسملی.....بزن کف قشنگه رو ...........

 شکلک های محدثه

پسملی مامان،یه سلام مهلبون و از ته دل به تو میوه دلم،عشقم...الهی مامان دورت بگرده با اون تکونای

شیرینت...کلوچه مامان، دورت یگردم خامه عسلی زندگی مامان و بابا....

یه سلام پر از عشق و شرمندگی هم به آقای پدر خیلی خیلی مهربون که از همینجا دستشو میبوسم بابت همه ی خوبی ها و صبوریها و زحمتای بی دریغش..I'm Sorry

عزیز دلم یه دنیا ازت ممنونم و شرمنده ی خوبیهات ،از اینکه با همراهی ات سختی این دوران و برام به کمترین حد ممکن رسوندیایشالا خدا تورو واسه خانواده کوچیک و با صفامون حفظ کنه و سایه ات سالهای سال بالا سرمون باشهHeart Smile

تا یادم نرفته  بگم یکشنبه روز اول اردیبهشت مراسم ویارونه داشتیم  و به رسم اینجا مامانم یه عالمه

زحمت کشیدن و برام سنگ تموم گذاشتن... که توضیحاتش باشه برا بعد...

الان به شدت به راهنماییتون احتیاج دارم...و اونم اینه که من در مورد وسایل بهداشتی اصلا به نتیجه ی

واحدی نرسیدم،میشه لطفا بگید هر کدوم از وسایل زیر چه کاربردی داره و کدوما از همه ضروری تره...فقط

توروخدا دستم و خالی نذارید،خیلی هم عجله دارم.... خیلی خیلی ازتون ممنونمقلبقلب

لوسیون..

روغن..

پودر سوختگی..

کرم سوختگی..

کرم مرطوب کننده..

 و اینکه پودر بچه آیا لازم میشه؟

صابون و شامپو و دستمال مرطوب هم که فکر کنم جزضروریاته...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
5 اردیبهشت 92 14:33
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
مامان تسنيم سادات
5 اردیبهشت 92 17:01
سلااااااام ....

قربون پسرى قند و عسل بشم من ....

مباركه مامانى جونم ، عزيزم ، مهربونم

ايشالله سالم دنيا بياد و عاقبت بخير بشه

عزيز دلم برات بگم كه

به نظر من يعنى من اينجورى استفاده مى كردم كه بعد از حمام بدن تسنيم رو يه كوچولو روغن بچه مى زدم ( البته روغن بچه يه جاهاي ديگه اى هم به درد مى خوره مثلا اگه پوست بچه خشك بشه بيشتر استفاده داره توى انتخابشم دقت كن من مادر كر گرفته بودم كه روغن آلواٍوراست نمى دونم درست نوشتم يا نه ولى خيلى روغن خوبى بود چون يه مدت پوست پاى تسنيم خيلى خشك شده بود و من مرتب از اين مى زدم خوب شد )

لوسيون هم براى خوشبو شدن بچه است كه همه جاش ميشه زد گردن و پيشونى و پشت گوش و اينا تا هميشه خوش بو باشه و نرم ولطيف

و كرم سوختگى هم كه ممكنه لازم بشه

بقيه به درد نمى خورن اصلا پودرى نگير چون اين پودرا وقتى مى خواى بزنى توى فضا پخش مى شه بچه خداى نكرده آلرژى ميگيره

من صابون هم نگرفتم به جاش شامپوى بدن گرفتم

همين




خدا نکنه عزیزم..ممنونم ازت مامانی مهربون..


علامه کوچولو
5 اردیبهشت 92 20:39
سلام عزیزم
برای بقیه نمیدونم اما پودر بچه و روغن مخصوصا فیروزه ش خیلی خیلی به دردم خورد بقیه شو من نخریدم
صابون وشامپو و دستمال هم که جزء ضروریاته مادر


دست گلتون درد نکنه..ممنون از راهنماییتون..