میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

برگشتم...

1392/8/30 17:09
758 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه سلام به سیب بهشتی مامان...فرشته کوچولوی مهربون خودم...الهی من دورت بگردم با اون قلب کوچمولوت...قلب

منو ببخش عزیزم بابت مدتی که نبودم..

و سلام به همه ی دوستانی که مثل همیشه با محبتشون منو شرمنده ی خودشون کردن... امیدوارم همیشه شاد باشید و بر قرار..چشمک

نبودنم چندتا دلیل کوچیک و بزرگ داشت...اونم اینکه هنوز از سرماخوردگی وحشتناک قبلی که حداقل یه هفته منو انداخته یود راحت نشده بودم، در عین یه عالمه رعایت دوباره سرما خوردم...

نمیدونم ولی حس میکنم زمستون امسال خیلی سردتر ار سالهای قبله....زبان

خلاصه جونم براتون بگه که یه مدت هم خونه ی مامانم اینا مجلس داشتن و اونجا مشغول بودیم... اربعین هم مادر شوهرم آش نذری داشتن و ....

خلاصه امتحانا هم شروع شده و بنده به شدت کمر درد دارم....

ببخشید سرتون و درد آوردم.. اینم اندکی از حال و هوای ما...این هفته هم انشالله میریم برای سونوی سلامت...به امید خدا.....

رحلت پیامبر ص و امام حسن مجتبی ع غریب مدینه و شهادت سرور و مولامون امام رضا ع رو تسلیت میگم...

دعاگوتون هستم شما هم خیلی برام دعا کنید....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرا
22 دی 91 4:02
الهیانشاا... یه نی نی سالم وصالح و خوشگل وناز تو دلته
♥ مامان آینده ♥
22 دی 91 14:08
سلام عزیز دلم خوبی؟! خوشحالم که برگشتی...دلمون تنگ شده بود... این ایام رو تسلیت میگم.... عزاداریهاتون قبول.... انشالله زود زود سرماخوردگیت برطرف بشه و امتحاناتت رو هم به خوبی پشت سر بذاری و با خیال راحت استراحت کنی....
مامان تسنیم سادات
22 دی 91 15:06
سلام..... نی نی ناز و مامانیش چطورن ....؟؟؟؟؟ انشا ا... بهتر باشید .... این لقمه ای هم که این بالا گرفتید خیلی خوشمزه ست.... این ایام عزا و حزن اهلبیت (ع) رو بهتون تسلیت میگم .... التماس دعای فراوان
ما (من و گاهی بابا)
23 دی 91 3:25
خوبه که رو براه شدی
مامان صدرا
24 دی 91 13:02
مامانی خیلی دلمون برات تنگ شده بود. خوشحالم که سلامتین.
انشاالله ایام امتحانات هم با موفقیت طی میشه.
غربالگری سه ماهه اول هم به امید خدا عالیه و خیالتون راحت میشه.


ممنون از محبتت عزیزم..
علامه كوچولو
25 دی 91 7:43
سلام خانومي خداروشكر كه خوبين دلمون هزار راه نرفته رفت فكر كنم در عوض تابستون تو اوج سنگيني ديگه ناراحت گرماي هوا نباشي عزاداريهاتون قبول حق التماس دعا
مامان نفس طلایی
26 دی 91 15:11
انشالله خوب خوب باشی
مامان طهورا عسلی
18 بهمن 91 18:33
انشاالله سلامت باشید
لحظه های من و تو
18 بهمن 91 22:42
وبلاگ نازی داری. دلم هوس نی نی کرد با خوندن وبلاگت. حتی هوس حالت تهوع و نشونه های مادر شدن. عجیبه ، من اینجوری نبود. حس مادرونه نداشتم