میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

همه جا همین جاست.....

1392/8/30 17:14
394 بازدید
اشتراک گذاری

استادمان میگفت: در روضه ها و اشک ریختن بر مصائب امام حسین ع خوب است کمی فراتر نگاه کنیم، از بعد احساس به قضیه نگاه کردن جای خودش بجا و با ارزش است... اما چیزی که از آن مهمتر است و شاید خواصی که هیئت رفتنشان منحصر به دهه ی محرم نیست، باید بیشتر به آن دقت کنند، بعد تربیتی گسترده و منطقی وقایع کربلاست...

برای مثال: حضرت زینب ع پیش از آنکه از داغ برادر بسوزد برای امامش اشک میریزد...فرزندانش را برای دفاع از برادر به میدان نمیفرستد...آنها را میفرستد تا فدایی امام شوند... 

آنقدر این فضا جای تأمل دارد که در روضه وقت کم می آوری تا به نتیجه برسی من اگر بودم چه میکردم.... حال، اقدام آن روز یاران حسین ع در چه عملی در برابر امام زمانم منعکس میشود؟؟؟ وظیفه من امروز در این ایام غیبت در برابر امام ام چیست؟؟!

نمیدانم توانستم حق مطلب را ادا کنم یا نه...فقط خواستم بگویم بد نیست گاهی در کنار آرامشی که از گریه ی بر اهل بیت ع نصیب خود میکنیم، گاهی هم فکر خود را سیراب کنیم...که لحظه لحظه ی زندگی این بزرگواران پر است از درس و اخلاق عملی...حتی در اوج روضه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

♥●•٠·˙عارفه منتظر نی نی♥●•٠·˙
2 آذر 91 14:28
ممنون خواهر گلم
برا مامانم خیلی دعا کن عزیزم


خواهش میکنم عزیزم...منم خیلی محتاج دعاام..
مامان نفس طلایی
2 آذر 91 16:35
التماس دعا دوست من
مامان علی اکبر
2 آذر 91 17:02
سلام اینم آدرس منبع www.vefagh.co.ir بعد میری تو قسمت "ویژه نامه روز" بعد "ویژه نامه ی محرم و صفر" بعد "روز شمار محرم". التماس دعا
مامان علی اکبر
2 آذر 91 17:04
راستی شما هم با افتخار لینک شدی.


سعادتیه..
مامان فری
2 آذر 91 17:29
عزیز دلم ما رو هم در عزاداری هاتون بی نصیب نذازین ، التماس دعا
مطلع عشق
2 آذر 91 22:02
سلام علیکم........ خدایا به حق مادر ارباب........ به مه کمک کن که دل و بصیرتمان با هم در این عزاداری ها ببالد و رشد کند.......... مولایمان تنهاست..........
مامان حانیه
2 آذر 91 23:16
التماس دعای فراوان
مامان تسنیم سادات
4 آذر 91 14:59
خداوند انشاا... عزاداری با معرفت نصیبمان کند ...
علامه کوچولو
7 آذر 91 14:42
سلام بانو!
عزاداریهاتان مقبول درگاه حضرتش
نکته ظریفی بود...
مستدام باشید و قلمتان مزین به نام و یاد حق


سلام خوش اومدین. ممنون.. با دعاتون..
ما (من و گاهی بابا)
7 آذر 91 18:42
امیدوارم خدا بهمون توفیق بده که عامل باشیم...


مقدم مامان عزیز گلباران.....
انشاالله...
مطلع عشق
8 آذر 91 14:07
سلام علیکم........ عزاداریاتون قبول............ چرا نیستی خواهر........ دیر به دیر میایی....... التماس دعا