میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

روز همه ی دختران این دیار به شادی...

1391/6/28 0:49
619 بازدید
اشتراک گذاری

از الان میگم عنوان این پست هیچ ربطی به نوشته هام نداره...بعدا گله نکنیدهااا مشغول تلفن 

شوخی کردم اینجا رسما اعلام آمادگی میکنم برای شنیدن انواع غر، لند، شکوه، شکایت، به قول ما گله گی، دلتنگی، دل گرفتگی و ....و کلی غیره ی دیگه....

انواع خستگی و کم صبری از شیطونی های کوچولوهای ناز... از بی خوابی های شبانه، از تلاشهای پی در پی برای آروغ گرفتن نوزاد چند  هفته ای، از جمع و جورکردن هر شب خانه و همه ی آن چیزهایی که امروز از آنها می نالید و فردا به خاطر خاطره شدن و دست نیافتنی بودنشان شاید آهی بکشید....

خوبی کار این است که اینجا هرچه بگذارید برای دردانه بانو فاطمه زهرا س گذاشته اید به امانت...

نمیدانم یرای چه آمده بودم سراغ ارسال مطلب جدید،اما هرچه هم بود از یادم رفت!!!!!!!!!

پس مینویسم برای دل خودم:

اگرچه بر سر گریه بگو مگو دارم

هزار بغض فروخورده در گلو دارم

پریده رنگ حنایم،ولی امام رئوف

دلم خوش است که پیش تو آبرو دارم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی حلما
28 شهریور 91 12:14
سلام . انشاالله دخمل مخملی شما هم زودی دنیا بیاد و با خودش یک عالمه شیرینی و لبخند و برکت بیاره


سلام عزیزم انشاالله...دعا کن زود آماده بشیم...
مامان میثم وفاطمه
28 شهریور 91 23:12
عید شما مبارک @}; -عزیزم بخند تا زندگی هم به تو بخندد واز طرفی هر چهره ای با لبخند زیبا تراست


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک و روز فاطمه جونم مبارک..