میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

سخته....

1392/4/13 15:15
324 بازدید
اشتراک گذاری

سخته آدم  هم از غریبه بخوره...

هم از خودی...... گاهی غریبه ها چقدر نزدیک و مهربانند...امان از نقاب مهربانی خودی...

دلم پر است...

آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد....

من از افسردگی بعد از زایمان میترسم...

و به شدت به خودم نزدیک میبینمش........

گاهی زندگی در یک جزیره دور افتاده به دور از هیاهو و انتظارات هر بنی بشری چقدر میچسبد....

اگر کسی آدرس وبلاگ یا ایمیل خدا را پیدا کرد،مرا هم خبر کند...

در دنیای واقعی پیامهایم به خدا نمیرسد....

شاید در دنیای مجازی.......

من خسته ام از همه ی آدم هایی که فقط به فکر خودشان هستند....

من از اینکه به واسطه ی کمی سنم در بین اطرافیان همیشه نادیده گرفته شدم خسته ام...

خسته ام از اینکه همیشه فکر کردند هرکس سن بیشتری دارد بیشتر میفهمد...نه بخداااا....

آنهایی که کوچکترند هم حق زندگی و تصمیم گیری دارند...؛آنها هم آدمند.....

خدایا شکر که اشک  رو آفریدی....

ماهی کوچکم مرا ببخش که طاقتم تمام شده.... تو برای مادرت دعا کن....

در هفته ی ٣٧ به سر میبریم و من بشدت درد دارم....

(از اینکه نظرات قبلی روتایید نکردم عذر میخام... نه دل دارم نه دماغ.... نوشتم که فقط کمی آروم بشم...برام دعا کنید)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ما (من و گاهی بابا)
5 تیر 92 23:01
ی گوشتو بکن دروازه همه چیز درست میشه


خیلی سعی خودمو میکنم...اما گاهی احساس میکنم دیگران بجای درک این موضوع آدم و ببخشید مثل اون حیوون میبینن.....
برام دعا کن...
مامان صدرا
8 تیر 92 11:20
سلام مامان دردانه
دیروز در حرم کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) ناگاه یاد شما کردم و برای صالح و سالم بدنیا اومدن دردانه دعا کردم. دوست عزیزم چون روزهای سخت شیرینی رو می گذرونی و انشاالله روزهای سخت شیرین تری پیش رو داری کمی دل نازک تر از قبل شده ای. شاید در گذر سال ها وقتی که دارید با دردانه آرشیو وبلاگ رو مرور می کنید با رسیدن به این یادداشت و یادآوری این دغدغه با هم بخندید.
برای فرزنددار شدن ماهم دعاکنید که سخت محتاج دعای دوستانیم


عزیزم واقعا ممنون از پیامت...خیلی به دلم نشست...
واقععععا بیادم بودی؟ آخ جون...یه عالمه ممنون از دعات دوست مهربونم...آره راست میگی تازگیها اوضاع روحی خوبی ندارم... بیشتر ازاینا محتاج دعای قشنگت هستم...
خدا خودش شاهده که با هر لذتب که در دوران بارداری بردم اول خدارو شکر کردم بعد دعا برای منتظرا من جمله شما به اسم.... انشاالله به زودی انتظار به سر میاد.....