میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

یا ارحم الراحمین...

1392/3/19 7:11
301 بازدید
اشتراک گذاری

یا من یعطی الکثیر بالقلیل....

یا من یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه....

و زدنی من فضلک یاااااااااااااااااااااااااااااااا کریم...

یا ذاالجلال و الاکرام....

یا ذا النعماء و الجود...

یا ذا المن و الطول....

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

رهام نکن...بحق علی ابن موسی الرضا ع.....

فرزندم و به نیت سربازی سپاه مهدی فاطمه س سپردم به بهترین مادر عالم...من از خودم هیچی ندارم...غیر

از امید به دستان پر مهر شما....

حسین ما را به حرمت حسین ع دعا کنید و بپذیریدش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدرا
19 خرداد 92 8:45
انشاالله حسین آقا در پناه امام زمان (عج) سلامت باشه و مایه افتخار شیعه.
نام زیبایی برای دردانه انتخاب کردید. انشاالله بحق این آخرین روز ماه رجب هم منش با حسین بن علی (ع) و یاور آقامون باشه.


آآآآآآآآآآمین... بزودی روزی شما ایشالاااا...