میوه دلمان،حسین جان میوه دلمان،حسین جان ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

دردانه عزیزمان نذر دردانه فاطمه (س)

انتظار طولانی

1392/2/13 2:13
370 بازدید
اشتراک گذاری

هفته های بارداری (هفته 28) میگن که 7 ماه پسری تمومه و وارد ماه 8 شدیم

اما تاریخ زایمان (اول مرداد) میگه که باید حدود  3ماه دیگه صبر کنیم........

من و بابایی لحظه شماری میکنیم برای اومدنت میوه ی دلم.....

حرفها دارم برایت.... خدا قسمت کنه،اینجا ثبتش میکنم....انشاالله.

.

.

دوست جونیا غیر از فوتو شاپ راه دیگه ای هم واسه کوچیک کردن عکس با حجم بالا وجود داره؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ما(من و گاهی بابا)
16 اردیبهشت 92 1:12
انشاالله پسرت رو در آغوش بگیری. بله با برنامه ی پینت خیلی راحت میتونی حجم عکس رو کم کنی.
مامی امیرحسین
18 اردیبهشت 92 23:48
سلام از نرم افزار Microsoft office pictur manager استفاده کن توی دایرکتوری آفیست هست برو به قسمت edit از اونجا compress picture را انتخاب کن website را انتخاب کن
مهدیه
8 خرداد 92 11:03
بله عزیزم تو اِدیت میتونی بری تو resize و پیکسل عکس رو کوچیک کنی!